Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Πελαργοί για κέντημα / Stork cross stitch patterns

15 όμορφα σχέδια με πελαργούς για κέντημα σταυροβελονιά 
Ιδανικά για κεντητά δώρα για νεογέννητα
15 lovely stork cross stitch patterns


Επισκεφτείτε την ετικέτα Παιδικά κεντήματα


































































































Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικά ωραία σχέδια με πελαργούς για νεογέννητα δίδυμα .
Click here to see some lovely stork cross stitch patterns for newborn twins.


Καλό βράδυ !!!!!!
Have a nice evening !!!!

9 σχόλια:

  1. Πανέμορφα σχέδια! Οι παιδικές σταυροβελονιές, είναι αγαπημένες μου! Να ΄σαι καλά Νίκη μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκούλια και χρήσιμα εν καιρώ σχέδια !!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν δε προλαβαίνω !!! Εκεί που με ξεσηκώνεις για τραπεζομάντηλο με τα ωραία σχέδιά σου, εμφανίζεις αυτά τα χαριτωμένα παιδικά και με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό.... Φιλιά Νίκη μου, καλά να περνάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουαουυυυυυυυυ..........λατρευω τους πελαργους..........θα κανω απο δυο για τα κοριτσια μου να τα κεντησουν οι ιδιες .....φετος αγορασαμε το πρωτο κεντημα μας κ ενθουσιαστηκαν...οχι πολυ χοντρο λιγο πιο μεγαλο απο κανονικο...ειναι 9 κ 5 ηλικιες.....σ ευχαριστω μου δωσες ιδεα!!! καλο υπολοιπο του καλοκαιριου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα καί πρωτότυπα τά σχέδια Νίκη μου!Πολύ γλυκούτσικα!!
    Καλό μήνα!!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου πανέμορφα.. ειναι όλα .. θα τα πρωτείνω στην φίλη μου που περιμενει απο τον γιό και την νύφη της δίδυμα... αλήθεια για δίδυμα ΄΄ εχεις κατι να προτείνεις;; σε ευχαριστώ πολύ να έχεις ενα όμορφο Αυγουστο.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία σχεδια είστε εδώ Αθήνα που ακριβως

    ΑπάντησηΔιαγραφή