Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Σχέδια με βελανίδια για κέντημα / Acorn cross stitch patterns

Μπορντούρες / οβάλ και στρογγυλά σχέδια για σταυροβελονιά
Cross stitch borders / oval and round cross stitch patterns



































Και μια όμορφη στρογγυλή μπορντούρα με ρόδια !!!!

Επισκεφτείτε την ετικέτα  Τραπεζομάντηλα σταυροβελονιά για να δείτε κι άλλα σχέδια για τραπεζομάντηλα , καρέ και σεμέν .
Visit the label Cross stitch tablecloths to see some more cross stitch patterns for tablecloths and runners .

                                      Καλό βράδυ !!!!!!
                                  Have a nice evening !!!!!!!






18 σχόλια:

  1. So long ago I made some cross-stitch... Beautiful pattern!
    Greetings from Marijke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful patterns , thank you. Dearest greetings Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. very nice paterns, and very easy to do with just one color!
    thank you, greetings Miek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία σχέδια Νίκη !!!!
    Να είσαι καλά που μας φροντίζεις !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο σχέδιο... μου θυμίζει αυτά που κεντούσε η μαμά μου κι εγώ παλιότερα!! Να είσαι καλά, ευχαριστούμε πολύ Νίκη!!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα σχέδια Νίκη μου!!Ευχαριστώ πού τά μοιράστικες μαζί μας!!
    Καλή σου μέρα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Wow, nice Niki, they are lovely round and oval charts!
    These would be nice pillows.
    Where to take the time to stitch? Everything I really like:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα σχέδια. Κάποτε κεντούσαμε και τα χαιρόμασταν όταν τα στρώναμε. Τώρα τα έχουμε κλεισμένα στα συρτάρια και τα καμαρώνουμε όταν τα τακτοποιούμε. Φιλάκια πολλά Νικη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα σχέδια, να είσαι καλά μου θύμησες και την μητέρα μου που καθόταν με τις ώρες με αυτή τη σταυροβελονιά, ακόμη τα έχω τα τραπεζομάντηλα της. Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή